Kategoria: VRPolska

Czy VR jest bezpieczny dla Dzieci?

ARTYKUŁ VRHUNTERS.PL |► http://www.vrhunters.pl/czy-gogle-vr-sa-bezpieczne-dla-dzieci/ Czy VR jest bezpieczny dla dzieci? Informacje są niejasne, postanowiliśmy więc zgłębić temat… |►—————————————————- Masz pytanie? Zadaj je tutaj! ► http://forum.vrpolska.eu Polub Facebooka ► http://www.facebook.com/vrpolska Subskrybuj nasz kanał. Kliknij w link ► http://vrpolska.eu/youtube —————————————————- Dziękujemy za obejrzenie naszego filmu. Jeżeli film się podobał – nie zapomnij zostawić kciuka w górę, to jest dla nas bardzo ważne! Ekipa...

Przejdź do Artykułu

Gdzie znajduje się największe centrum VR w Europie? [KONKURS]

Byliśmy w Największym Centrum VR w Europie! DiscoVR to świetna miejscówka dla każdego pasjonata VR. Zachęca prześwietnym klimatem i szerokim spektrum atrakcji! Dla was zrobiliśmy mały tour… DiscoVR |► http://discovr.pl/ Dziękujemy za obejrzenie naszego filmu. Jeżeli film się podobał – nie zapomnij zostawić kciuka w górę, to jest dla nas bardzo ważne! Ekipa...

Przejdź do Artykułu

VRPolska.eu – Startuje największy portal o VR w Polsce!

VRPolska.eu to największy portal o Wirtualnej Rzeczywistości w Polsce. Zapewniamy dopływ najnowszych newsów o VR, ekskluzywne video na tematy związane z Wirtualną Rzeczywistością, supportujemy forum i grupą na facebooku, a także bawimy się dobrze przy nieregularny streamach 🙂 Dziękujemy za obejrzenie naszego filmu. Jeżeli film się podobał – nie zapomnij zostawić kciuka w górę, to jest dla nas bardzo ważne! Ekipa...

Przejdź do Artykułu

Wirtualny pulpit – czyli ekran w ekranie, albo ekran wokół ciebie

Valve udostępniło niedawno wersje beta aktualizacji klienta Steam zawierającą tryb Desktop Theater Mode, czyli po prostu symulację ogromnego monitora znajdującego się tuż przed naszymi oczyma. Tryb ten pozwala nam grać w większość tytułów dostępnych w bibliotece Steam, nie tylko tych które natywnie wspierają VR. Jeżeli chcecie przetestować tą funkcjonalność już teraz, musicie dołączyć do programu testów, co zrobicie w ustawieniach programu. Sam dostęp do trybu uzyskacie z poziomu wiersza poleceń z użyciem: -vr2dgames. Bardzo podobną funkcjonalność ma również zapewnić projekt BigScreen. Aplikacja, oprócz wyświetlania ekranu, umożliwi również jego oglądanie ze znajomymi przez internet. Do bety tego projektu możecie zapisywać się...

Przejdź do Artykułu

Nowinki VR z CES 2016

Tegoroczne targi nowych technologi, oraz zaskakujących i ciekawych gadżetów, które mają nam ułatwić i uprzyjemnić życie dobiegły końca. Mogliśmy na nich zobaczyć wiele nowinek technologicznych takich jak „Oculus Rift”,projekt „Playstation VR” dedykowany dla konsoli Sony,”Samsung Gear VR” czy owoc współpracy pomiędzy HTC i Valve czyli „HTC Vive” „HTC Vive” Urządzenie to okazało się być innowacyjnym sprzętem wprowadzającym rozgrywkę na nowy, wyższy i lepszy poziom. Za śledzenie ruchów „hełmu” odpowiada 37 zagłębień z wbudowanymi laserowymi czujnikami znajdujących się na urządzeniu,które umożliwiają większą swobodę ruchów. Całość współpracuje z dwoma bezprzewodowymi kamerami,które przekazują informacje o położeniu użytkownika. Dopełnieniem całości są dwa bezprzewodowe...

Przejdź do Artykułu

OSVR – platforma rzeczywistości wirtualnej od Razera

OSVR Hacker Development Kit to nie tylko gogle VR, lecz także cały ekosystem, na który składają się SDK dla developerów dające dostęp do ciągłego poszerzania zasobów oraz platforma zawierająca bogactwo treści VR jak filmy 360 czy integracja z SteamVR. Producent chwali się, że jego rozwiązanie bije na głowę Oculus Rift, jeśli chodzi o technologię, a także cenę, ponieważ kosztuje tylko ułamek ceny konkurencyjnego produktu czyli 299 USD. Razer oznajmia, że jego produkt będzie działał sprawnie nie tylko na high-endowych maszynach zachowując jednocześnie doskonałą jakość. Póki co gogle oficjalnie wspierają takie hity jak: Team Fortress 2, Half-Life 2, Elite: Dangerous, Live for Speed, a także Spermination. Projekt wspierają m.in. takie firmy jak Intel, Leap Motion, Gearbox Software i Ubisoft Do przyszłych zakupów i po więcej informacji zapraszam...

Przejdź do Artykułu

Facebook Surround 360

Po wykupieniu Oculusa przez Facebooka, takie przedsięwzięcie nie powinno dziwić. Firma Zuckerberga planuje wypuścić na rynek produkt do nagrywania filmów w 360 stopniach. Ale nie będzie to gotowy produkt, lecz projekt na licencji open source, z którego każdy będzie mógł skorzystać nieodpłatnie. Na dzisiejszej konferencji F8, został przedstawiony prototyp składający się z 17 kamer o matrycy 4.1 megapiksela, mogących nagrywać materiał rozdzielczości od 4 do 8 K (7680×4320), przy 60 klatkach na sekundę, z wykorzystaniem interfejsu USB 3.0. Do tego niezbędne były również odpowiednie, szerokokątne soczewki o polu widzenia (FOV, ang. Field of View) 77° dla kamer bocznych i 185° dla tzw. rybich oczu...

Przejdź do Artykułu

PlayStation VR: Cena, Specyfikacja i Data Premiery!

Na GDC 2016 Sony w końcu puściło parę z ust – znamy dokładną specyfikację, cenę oraz datę premiery PlayStation VR! Headset swoją premierę będzie miał w październiku 2016 roku, a zapłacić będziemy musieli za niego zależnie od kraju: $399 USD / €399 EURO / £349 GBP / ¥44,980 JPY Przeliczając luźno na złotówki cenę Euro – jest to 1 715zł Ponad to Sony ujawniło finalną specyfikację produktu oraz zawartość opakowania: Specyfikacja: Rozmiar ekranu: 5.7″ Rozdzielczość: 1920×1080 (960×1080 per eye) Częstotliwość odświeżania: 120Hz, 90Hz Latencja: <18ms Tracking: 360-stopniowy tracking/9 ledów FoV: Około 100 stopni Kontroler: Dualshock 4 & PS Move W pudełku znajdziemy...

Przejdź do Artykułu

[UPDATE] HTC Vive Pre trafia do developerów

Valve ogłosiło, iż nowa wersja developerska gogli HTC Vive została rozesłana. Zaprezentowane na targach CES, HTC Vive Pre po kilku problemach technicznych, wreszcie trafi w ręce twórców aplikacji. Powodem opóźnienia była m.in. chęć dopracowania kamery umieszczonej na froncie urządzenia. Przypomnijmy czym jest HTC Vive. Jest to wspólny projekt Valve oraz HTC pod zbiorczą nazwą SteamVR. Obecny zestaw developerski składa się z gogli, dwóch stacji bazowych i dwóch dedykowanych kontrolerów. Z racji wymogu umieszczenia w pomieszczeniu wspomnianych stacji bazowych, które służą do odczytu położenia urządzenia, gogle od HTC są postrzegane jako najbardziej wymagające technicznie od użytkownika. Producenci jednak zapewniają, że...

Przejdź do Artykułu

Bezprzewodowe przesyłanie obrazu HD pozbawione opóźnienia

Firma Serious Simulation uważa, że radiowe strumieniowanie obrazu z PC do HMD, w rozdzielczości HD, bez opoźnień, jest możliwe. Grupa ta od 1,5 roku zajmuje się bezprzewodową technologią, głównie w obszarze militarnym. Ich największym dokonaniem jest stworzenie modułu do przesyłu obrazu, z HDMI do HDMI/MIPI z wykorzystaniem fal o częstotliwości 60GHz. Twierdzą iż w innych bezprzewodowych rozwiązaniach występuje opóźnienie rzędu 17-22 milisekund po stronie samego HMD. Ich urządzenie, na podstawie którego chcą zrobić przystawkę do HMD, osiąga opóźnienie równe maksymalnie 19 mikrosekund, a więc praktycznie pomijalne. Ta metoda wykorzystuje specjalny mikrokomputer do przetwarzania klatek. Obecnie projekt jest w fazie...

Przejdź do Artykułu

Palmer Luckey na reddit o nowych możliwościach Oculus’a

Śledząc portal Reddit podczas ostatniej sesji pytań i odpowiedzi Palmer Luckey przeprosił za to, że nie przygotował odpowiednio entuzjastów wirtualnej rzeczywistości na cenę Oculus Rift. Początkowo cena miała wynosić około 350 $, obecnie jak ostatnio pisaliśmy – mamy już możliwość zamawiania pre-orderów a ich cena wynosi 600$. Zapowiedziano również ciekawą funkcję: Gdy odwiedzisz sklep, przeglądając gry mamy możliwość obejrzenia 360 stopniowego nagrania z gry aby oddać maksymalnie jakość produktu, który kupujesz. Dodatkowo pojawiła się zapowiedź dla osób noszących okulary korekcyjne: „Mamy interfejs na twarz zaprojektowany specjalnie dla ludzi noszących okulary” (tłum. z ang.). Palmer zapytany przez jednego z użytkowników:...

Przejdź do Artykułu

Minecraft VR – wirtualna klockowa rzeczywistość

Microsoft zapowiedział, że po długich bojach Minecraft VR będzie gotowy na premierę Oculus Rift. Przyszłość tego projektu stanęła pod znakiem zapytania, gdy twórca gry Notch ogłosił wstrzymanie prac na wieść o tym, że Palmer Luckey sprzedał swoją firmę Facebookowi za kwotę 2 mld dolarów. Persson uznał on, że ojciec Oculusa się „sprzedał” i nie jest już niezależnym twórcą. Palmer skomentował wtedy sprawę, nazywając Notcha „obrażalskim dzieciakiem”. Spory zostały jednak zażegnane i projekt zostanie wydany przy czym Microsoft zapowiada, że ich gra będzie jednym z najlepszych dostępnych przeżyć VR i pomimo „klocowatej” grafiki zapewni niespotykaną dotąd immersję. Firma zastrzega przy...

Przejdź do Artykułu

Bądź na bieżąco!

Najnowsze Filmy VRPolska

Loading...