Kategoria: HappyVR

PROMOCJA – Gogle VR za 9 zł [nieaktualna]

Promocja dla wszystkich, którzy chcą wypróbować technologię wirtualnej rzeczywistości. Wystarczy, że polubisz nasz FANPAGE i napiszesz wiadomość na Facebooku o treści „kod happyvr”, a otrzymasz kod uprawniający do obniżenia kosztu gogli happyVR do 9 zł. Aby skorzystać z kodu należy dodać do koszyka nasze gogle VR: Gogle happyVR Następnie wystarczy wypełnić formularz zakupu (adres, opcja dostawy) i wpisać otrzymany kod w polu „Posiadasz kod promocyjny ?”. Przed zakupem upewnij się, że Twój telefon poprawnie obsłuży aplikacje/filmy/gry 360. Skorzystaj z naszego poradnika: Jak sprawdzić czy Twój telefon działa w wirtualnej rzeczywistości Promocja jest ważna do odwołania ! Artykuł PROMOCJA – Gogle VR za 9 zł [nieaktualna] pochodzi z serwisu...

Przejdź do Artykułu

NIE KUPUJ tych gogli VR ! Lista modeli, których należy unikać.

W związku z ciągłymi pytaniami, tworzę listę gogli których zakup STANOWCZO ODRADZAM. Przed wysłaniem zapytania czy warto kupić jakieś gogle polecam sprawdzić poniższą listę. Gogle VR Box Zmora światowego Vr-u. Jedne z najpopularniejszych i jednocześnie najgorszych gogli do wirtualnej rzeczywistości jakich możemy użyć ze smartfonem. Odradzam zakup ! RECENZJA Gogle Shinecon VR Podobnie jak wyżej, gogle popularne, ale chyba tylko ze względu na cenę. Różnią się od VR Boxów możliwością regulacji odległości soczewki od smartfona. Mimo takich udogodnienie, nie polecam. Jest to ten sam model co gogle Elysium VR. RECENZJA   Gogle Elysium VR Gogle od firmy Go Clever,...

Przejdź do Artykułu

EUROPEAN VR CONGRESS JUŻ ZA KILKA DNI W WARSZAWIE

European VR Congress – pierwsze w Polsce tak poważne wydarzenie dotyczące wirtualnej rzeczywistości odbędzie się już za kilka dni, 3 i 4 listopada w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. Spotkanie w całości poświęcone będzie wirtualnej rzeczywistości, jednej z najciekawszych i najdynamiczniej rozwijających się dziedzin w świecie zaawansowanych technologii. Według prognoz rynek ten będzie rósł każdego roku w tempie trzycyfrowym, stając się w najbliższych latach obszarem miliardowych inwestycji. Może też znacząco wpłynąć na zachowania społeczeństw. Na konferencji dyskutować będziemy o tym jak VR zmienia świat mediów, kultury i rozrywki. Zaproszeni eksperci odpowiedzą na pytania: czy gry komputerowe, kinematografia i media w znanym dla nas kształcie przestaną w przyszłości istnieć? Jakie wyzwania techniczne i merytoryczne stawia przed producentami technologia 360 stopni? Jak zmienia odbiór treści? Technologia wirtualnej rzeczywistości coraz częściej używana jest również przez świat biznesu. Prelegenci, będący jednocześnie ekspertami i praktykami w dziedzinie VR, podzielą się z uczestnikami wiedzą oraz doświadczeniem na temat wykorzystania tej technologii w budownictwie, marketingu, architekturze czy medycynie. Kongres będzie okazją do zapoznania się z najnowszymi trendami rynkowymi, nawiązania kontaktów biznesowych, wymiany doświadczeń i pomysłów. W czasie Expo towarzyszącemu konferencji zaprezentują się czołowi producenci sprzętu i oprogramowania. Nie zabraknie również krajowych i zagranicznych start-upów. Uczestnicy będą mogli osobiście przetestować najnowszy sprzęt do produkcji VR oraz zapoznają się z projektami wykorzystującymi tę technologię. Organizatorem wydarzenia są Konferencje Agora, opierające się na doświadczeniach koncernu medialnego Agora S.A. Artykuł...

Przejdź do Artykułu

Crytek ogłasza wersję cyfrową i pudełkową oraz cenę Robinson: The Journey

Crytek podaje, że nadchodząca gra przygodowa na PlayStation® VR Robinson: The Journey zostanie wydana 8 listopada w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie oraz 9 listopada w Europie, Australii i Nowej Zelandii w sugerowanej cenie detalicznej $59.99/€59.99. Za dystrybucję wersji pudełkowej odpowiada Sony Interactive Entertainment, gra będzie dostępna także w wersji cyfrowej w PlayStation Store. Robinson: The Journey wykorzystuje moc PlayStation VR i silnika CRYENGINE V, aby przenieść nas do zachwycającego, fantastycznego świata. Gracze wcielą się w młodego chłopca, Robina, którego statek rozbił się na powierzchni tajemniczej, zamieszkałej przez dinozaury egzoplanecie Tyson III, gdzie na każdym kroku czai się przygoda. Robin odkrywa otaczający go świat wraz ze swoimi towarzyszami, robotem HIGS i młodym tyranozaurem Laiką – wspólnie rozwiązują zagadki, próbują nawiązać kontakt z zaginionymi członkami załogi i starają się przetrwać w zachwycającym, acz nieprzyjaznym terytorium. Crytek ujawnia przy okazji także okładkę Robinson: The Journey. Więcej informacji na temat gry znajduje się na oficjalnej stronie www.robinsonthegame.com. Informacja prasowa Artykuł Crytek ogłasza wersję cyfrową i pudełkową oraz cenę Robinson: The Journey pochodzi z serwisu...

Przejdź do Artykułu

EUROPEAN VR CONGRESS – PREZENTUJE PIERWSZYCH WYSTAWCÓW EXPO

Szaleństwo na desce surfingowej u wybrzeży Hawajów, Warszawa widziana z lotu ptaka, podróż do wnętrza obrazów Beksińskiego – to tylko niektóre z atrakcji, jakie poczuć będą mogli goście European VR Congress. Wydarzenie i towarzyszące mu expo już 3 i 4 listopada w Warszawie. Technologia, której poświęcony jest kongres, służy tworzeniu wirtualnych rzeczywistości. Nie wystarczy jednak o tym mówić – trzeba to przeżyć. Goście kongresu podczas trwającego dwa dni expo będą mieli okazję poznać najnowsze projekty powstałe w technologii 360 stopni i VR, oraz porozmawiać z ich twórcami. Firma Ricoh, partner wspierający kongresu, zaprezentuje Ricoh Theta World czyli strefę, dzięki której będzie można przekonać się na własne oczy, jakie możliwości drzemią w najnowszej kamerze sferycznej THETA S 360. Studio VR Premium zabierze odważnych na wirtualną przygodę na podniebnej huśtawce, która ukaże Warszawę z zupełnie nowej, ekscytującej perspektywy. Dla wielu może być to przeżycie niemal fizyczne. Na stoisku projektu De Profundis swoją ciekawość będzie mógł rozdrażnić każdy, kto kiedykolwiek zastanawiał się, co wyobrażał sobie Zdzisław Beksiński tworząc swoje największe dzieła. Spacerując po sceneriach z pogranicza jawy i snu widz stanie się uczestnikiem wymyślonego przez artystę świata. Jak intensywne może być przeżycie wirtualnej rzeczywistości będzie mógł przekonać się także każdy, kto skorzysta z projektu Dentsu Aegis Network. Specjalna wirtualna deska surfingowa „teleportuje” uczestnika na hawajskie wybrzeże, gdzie będzie musiał zmierzyć się z wirtualnym morzem i przeszkodami. Dzięki produkcji Mimo Vr uczestnicy będą...

Przejdź do Artykułu

VR Warsaw Day 2016 już 17 listopada w Warszawskiej Szkole Filmowej i Kinie Elektronik

VR Warsaw Day 2016 to pierwsza edycja wydarzenia poświęconego prezentacji rozwiązań VR w rozrywce, nauce i biznesie. Podczas konferencji eksperci pokażą jak VR zmienia naszą rzeczywistość i jakie stwarza możliwości, pokażą jakie nowe szanse stoją przed twórcami gier wideo, dostawcami sprzętu czy marketerami. Głos zabiorą również sceptycy, którzy dostrzegają realne bariery i zagrożenia stojące na drodze rozwoju technologii VR. W strefie VR EXPO zaprezentują się firmy dostarczające sprzęt i content oparty o technologie VR. Będzie to doskonała okazja dla wystawców do zaprezentowania oferty wydawcom gier wideo, a także osobom odpowiadającym za zarządzanie i marketing największych firm i marek zainteresowanych zastosowaniem technologii VR w swoim biznesie. VR/VC DATING to z kolei cykl szybkich spotkań, podczas których dostawcy rozwiązań dla biznesu, sztuki, nauki czy rozrywki będą mieli możliwość zaprezentowania swoich koncepcji przedstawicielom funduszy inwestycyjnych. Idealne miejsce, gdzie innowacyjne pomysły będą miały szansę pozyskać kapitał na rozwój, a inwestorzy zorientują się w potencjale drzemiącym w możliwościach stojących za technologią VR. Konferencję zakończy ceremonia VR AWARDS, podczas której redakcje magazynu PIXEL i bloga RETAIL360.PL przyznają nagrody dla najciekawszych i najbardziej innowacyjnych rozwiązań prezentowanych przez wystawców VR EXPO. Po części oficjalnej odbędzie się wieczorne afterparty dla uczestników VR Warsaw Day 2016. Wydarzenie odbędzie się w Warszawskiej Szkole Filmowej oraz kultowym Kinie Elektronik przy u. Gen. Zajączka 7 w Warszawie, z najnowocześniejszymi technologiami obrazu i dźwięku, sceną oraz komfortową widownią na 400 osób. Wygodny dojazd...

Przejdź do Artykułu

Nie przegap drugiej edycji UNIT9 VR Challenge 2016

Już 28 października rusza druga edycja festiwalu wirtualnej rzeczywistości UNIT9 VR Challenge 2016. Tym razem w ramach wydarzenia organizatorzy przygotowali: konferencję, targi oraz konkurs, którego sponsorem jest Coca Cola. Konferencja VR, podzielona jest na części biznesową, technologiczną i filmową. Każda skierowana do właściwej grupy odbiorców, wykorzystujących technologię wirtualnej rzeczywistości. Głównym celem konferencji jest pokazanie potencjału VR w biznesie i przemyśle rozrywkowym, prezentacja trendów oraz odpowiedzi na pytanie: Co dalej z VR? Konkurs VR: Konkurs skierowany jest do wszystkich osób zajmujących się tworzeniem kontentu VR. Głównym partnerem konkursu jest firma Coca-Cola a nagrodami dla najlepszego zespołu są 10,000 PLN, ekstra gadżety oraz możliwość wykorzystania projektu w zimowej kampanii Coca-Cola 2016! Więcej o zasadach konkursu na stronie www.vrchallenge.io Targi VR: Strefa targowa to idealna propozycja dla wszystkich firm zajmujących się produkcją VR. Impreza będzie okazją do zaprezentowania własnych projektów, promocji firmy, nawiązania kontaktów biznesowych oraz pozyskania klientów. To również okazja to wymiany doświadczeń oraz zapoznania się z najnowszymi trendami. Co wyróżnia Unit 9 VR Challenge ? Jest to impreza w 100% poświęcona wirtualnej rzeczywistości, kierowana przede wszystkim do agencji marketingowych i interaktywnych, środowisk filmowych oraz fanów wirtualnej rzeczywistości ! Podczas imprezy będziemy mogli zapoznać się z możliwościami wykorzystania technologii wirtualnej rzeczywistości w marketingu i branży rozrywkowej ! Jest to doskonałe miejsce by zaczerpnąć inspiracji i zasugerować się projektami VR, które do tej pory powstały. Zeszłoroczna edycja była pierwszą tego typu imprezą w...

Przejdź do Artykułu

VR Fair 2016

Wirtualna Rzeczywistość to najnowsza technologia, która wchodzi właśnie na rynek. Dzięki temu, iż owa technologia jest nowością, społeczeństwo reaguje ciekawością na nowinki w tej dziedzinie. Firmy, które zaczynają swoja przygodę z Wirtualną Rzeczywistością widzą potencjał marketingowy. Ale Wirtualna Rzeczywistość to nie tylko nowość dla firm marketingowych, jest to przede wszystkim technologia użytkowa dla ludzi.  Dzięki Wirtualnej Rzeczywistości ludzie mogą przenieść się w miejsca, o których nie śnili, gdzieś het het daleko gdzie mogą oderwać się z szarej rzeczywistości. Doznać czegoś innego oraz zachęcić do być może zmiany życiowej. Jeśli obraz jest wart tysiąca słów, to przeżycie czegoś jest warte całą książkę. I właśnie dlategoIamVR.co wraz z Burmistrzem Miasta Żagań organizuje Targi Wirtualnej Rzeczywistości 2016/ Virtual Reality Fair 2016 w przepięknym Pałacu Książęcym w Żaganiu.  Będzie to wydarzenie, które połączy firmy, które już prężnie działają na rynku, przekaże ważne dla społeczności nowinki technologiczne, zachęci tłumy młodzieży do dalszej nauki w dziedzinie technologii. Koszt dla wystawców to symboliczne 500zł. W koszt jest wliczone miejsce (stoisko) i media. Impreza jest nie biletowana dla zwiedzających i każdy może przybyć i zapoznać się z Wirtualną Rzeczywistością w dniach 22-23 Października 2016 w Pałacu Książęcym w Żaganiu. Wirtualna Rzeczywistość to przyszłość nie tylko dla marketingu i biznesu ale i dla ludzi. Chcemy pokazać czym jest ta ekscytująca nowa technologia wszystkim, którzy przybedą na targi. Aby firmy mogły pokazać szerokiej widowni co można wykonać i przeżyć w Wirtualnej Rzeczywistości. Doświadcz...

Przejdź do Artykułu

EUROPEAN VR CONGRESS – PRZYSZŁOŚĆ ZACZYNA SIĘ DZIŚ

European VR Congress poświęcony rozwijającej się w szalonym tempie technologii wirtualnej rzeczywistości, już 3-4 listopada odbędzie się w Warszawie. To pierwsze tak kompleksowe wydarzenie dotyczące tej technologii, okrzykniętej zgodnie technologią przyszłości. Wirtualna Rzeczywistość (VR) już teraz jest szeroko wykorzystywanym narzędziem w rozrywce i w praktyce. Coraz szerzej korzystają z niej również media, przedsiębiorstwa, organizacje pozarządowe. VR ma wymiar zarówno edukacyjny, jak naukowy. Każdego tygodnia słyszymy o nowych rozwiązaniach technicznych, codziennie pojawia się informacja o nowej produkcji VR. Ta technologia jest w opinii większości przyszłością. W czasie European VR Congress będziemy więc pytali, jak szybko VR wpłynie na nasze życie. Czy je zdominuje? Jakie znaczenie będzie mieć w medycynie, turystyce, motoryzacji. Ja ta przyszłość będzie wyglądać, jakie są zagrożenia. Tak szeroko tematyki Wirtualnej Rzeczywistości nie omawiał w Polsce jeszcze nikt. Na kongresie pojawią się czołowi producenci sprzętu, aplikacji, projektów VR. W czasie kilkunastu prezentacji i debat, eksperci i praktycy z dużym portfolio doświadczeń, opowiedzą o wyzwaniach stojących przed kinematografią, branżą reklamową, mediami. Jak nowa technologia wpłynie na nasze zakupy, na życie towarzyskie. Równolegle do części teoretycznej odbywać się będzie expo, gdzie goście będą mogli doświadczyć, co oznacza zanurzenie w wirtualną rzeczywistość i na co stać dziś producentów tej branży. Nie zabraknie też okazji do networkingu. Wśród publiczności pojawią się przedstawiciele większości przedsiębiorstw zainteresowanych rozwojem VR, fascynaci, producenci. Kongres odbędzie się 3 i 4 listopada we wnętrzach centrum konferencyjnego Centrum Nauki...

Przejdź do Artykułu

Polska gra Alice VR wraz z 14 innymi tytułami trafia do programu OSVR DEVELOPER FUND

SPONSOROWANY PRZEZ RAZERA PROGRAM WESPRZE 15 NOWYCH TYTUŁÓW WYBRANYCH SPOŚRÓD SETEK ZGŁOSZONYCH GIER BERLIN (IFA) 2 września 2016 – Razer, jako współtwórca platformy Open Source Virtual Reality (OSVR), największej opensource’owej platformy VR na świecie, ujawnił dziś tytuły 15 gier, które trafią do ekosystemu OSVR. Tytuły wybrano spośród kilku setek gier zgłoszonych przez twórców ubiegających się o przystąpienie do niedawno ogłoszonego program finansowania OSVR Developer Fund. Jest to fundusz, pełniący rolę inkubatora treści, do którego trafiło 5 milionów dolarów celu wsparcia twórców biorących udział w rozwoju ogólnodostępnej zawartości VR. Fundusz finansuje już produkcje takie jak CDF Starfighter, PolyRunner i inne, aby zapewnić ich wsparcie dla wszystkich urządzeń VR w ekosystemie OSVR. “Duża liczba zgłoszeń do naszego OSVR Developer Fund to świetny wyznacznik tego, jak ważny dla twórców jest otwarty ekosystem VR” – mówi Christopher Mitchell z Razer, kierownik projektu OSVR. “Spodziewamy się jeszcze wielu innych niesamowicie innowacyjnych projektów, zainspirowanych pierwszymi sukcesami, jakie zaczynamy odnosić.” Druga, jeszcze większa partia tytułów, przechodzi obecnie proces ewaluacji i zostanie ogłoszona na koniec trzeciego kwartału 2016. Wymienione poniżej tytuły dołączą do biblioteki gier dostępnych już w ekosystemie OSVR, takich jak Elite: Dangerous i Project CARS dzięki wsparciu SteamVR. OSVR zapewnia także dostęp do szeregu aplikacji nie będących grami, takich jak WebVR i rozmaitych odtwarzaczy mediów. Informacja prasowa Artykuł Polska gra Alice VR wraz z 14 innymi tytułami trafia do programu OSVR DEVELOPER FUND pochodzi z serwisu...

Przejdź do Artykułu

Zmiksowana rzeczywistość w studiu VR VISIO

„Najsłynniejsza polska firma zajmująca się technologią VR”, „Polscy pionierzy nowych technologii” lub „Liderzy wirtualnej rzeczywistości w Europie” – tak mogłyby brzmieć alternatywne nagłówki tego artykułu, którego bohaterem jest VR Visio, czyli firma odpowiedzialna za powstanie w Gdyńskim Parku Technologicznym studia zmiksowanej rzeczywistości. Ekipa VR Visio na swoim koncie ma wiele lat doświadczenia w tworzeniu kampanii z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, mnóstwo realizacji projektów VR (aż 87, stan na 01-09-2016 ;)), a od niedawna może się również pochwalić nowoczesnym studiem zmiksowanej rzeczywistości. W studiu łączony jest świat wirtualny z realnym i to nie w sposób „płaski” wyświetlając obraz komputerowy na nagraniu rzeczywistej przestrzeni – to robi rozszerzona rzeczywistość. To co stworzyło VR Visio jest znacznie bardziej zaawansowane, technologia dostępna w ich studiu to tzw. zmiksowana rzeczywistości, czyli sposób na interakcję świata wirtualnego z prawdziwym. Spójrzcie na to: Możemy zobaczyć jak ktoś z ekipy VR Visio, znajduje się pośrodku wirtualnie wykreowanego świata i strzela z broni w kierunku potworów. Oczywiście broń nie znajdowała się w rzeczywistości na jego ręce, umieszczono ją tam komputerowo. Wszystko to dzięki autorskiemu oprogramowaniu, umożliwiającemu nagrywanie obrazu z różnych kątów, a nawet „z ręki”, bez pracochłonnej postprodukcji, z możliwością streamingu na żywo już przetworzonego obrazu. Po odpowiednim zaprojektowaniu przestrzeni 3D, w której mamy się znaleźć, zaczyna dziać się magia. Ruchy użytkownika są śledzone przez specjalne czujniki i dzięki temu obraz wokół osoby znajdującej się wewnątrz studia jest odpowiednio dostosowywany i modyfikowany. Aktor chodzi wewnątrz greenboxu i macha rękami, a na ekranie...

Przejdź do Artykułu

Gra: Casino VR [android/iOS]

Gra dzięki, której możemy odwiedzić wirtualne kasyno i cieszyć się grą m.in. na popularnych automatach typu jednoręki bandyta. Dodatkowo nie mogło się obyć bez gier karcianych jak Black Jack  lub Poker. Od dzisiaj możecie mieć Las Vegas w swoich goglach do VR The app was not found in the store. #wpappbox Links: → Visit Store → Search Google The app was not found in the store. #wpappbox Links: app/apple-store/id1133540720“>→ Visit Store app/apple-store/id1133540720+appstore”>→ Search Google Artykuł Gra: Casino VR [android/iOS] pochodzi z serwisu...

Przejdź do Artykułu

PROMOCJA – Gogle VR za 9 zł [aktualna]

Promocja dla wszystkich, którzy chcą wypróbować technologię wirtualnej rzeczywistości. Wystarczy, że polubisz nasz FANPAGE i napiszesz wiadomość na Facebooku o treści „kod happyvr”, a otrzymasz kod uprawniający do obniżenia kosztu gogli happyVR do 9 zł. Aby skorzystać z kodu należy dodać do koszyka nasze gogle VR: Gogle happyVR Następnie wystarczy wypełnić formularz zakupu (adres, opcja dostawy) i wpisać otrzymany kod w polu „Posiadasz kod promocyjny ?”. Przed zakupem upewnij się, że Twój telefon poprawnie obsłuży aplikacje/filmy/gry 360. Skorzystaj z naszego poradnika: Jak sprawdzić czy Twój telefon działa w wirtualnej rzeczywistości Promocja jest ważna do odwołania ! Artykuł PROMOCJA – Gogle VR za 9 zł [aktualna] pochodzi z serwisu...

Przejdź do Artykułu

Aplikacja: VR Jurassic – Cardboard Park [android/iOS]

VR Jurassic jest bardzo ciekawa aplikacją, która oferuje nam trzy tryby: Parku, Filmu i Kolejki górskiej. Przenosi nas na wyspę, którą możemy w dowolnie wybrany przez nas sposób oglądać, a każdy tryb jest bardzo interesujący i zapewnia ciekawe przeżycia. Aplikacja m.in pozwala nam oglądać dużą ilość dinozaurów i to z bardzo bliskiej odległości, dzięki czemu czujemy się jakbyśmy spacerowali razem z nimi.   WP-Appbox: VR Jurassic – Cardboard Park (Free+, Google Play) → WP-Appbox: VR Jurassic – Dino Park Cardboard 360 Simulator (Free, App Store) → Artykuł Aplikacja: VR Jurassic – Cardboard Park [android/iOS] pochodzi z serwisu...

Przejdź do Artykułu

Project Alloy – czyli nowe gogle od Intela

Wirtualna rzeczywistość staje się coraz bardziej popularna i coraz więcej firm zaczyna się nią interesować po tym jak HTC, Google, Facebook, Sony zainwestowały w VR, kolejny wielki gracz zainteresował się wirtualną rzeczywistością. Tym graczem jest Intel, który podczas wtorkowej konferencji Intel Developer w San Francisco przedstawił Project Alloy. Nowy projekt zaprezentował szef Intela Brian Krzanich, a dokładnie przedstawił gogle do VR, które zapewne maja być konkurencja dla produktów aktualnych potentatów wirtualnej rzeczywistości. Konkurencja jest naprawdę duża i silna, a aktualnie wydaje się, że HTC i Oculus przodują jeśli chodzi o VR, już niedługo trafi do sklepów świetnie zapowiadające się PlayStation VR, które od dłuższego czasu jest reklamowane. Proste gogle typu cardboard to raczej gadżety do których potrzebujemy smartfona, żeby móc korzystać z wirtualnej rzeczywistości, a jakości i możliwości takich jak w przypadku HTC, Oculusa i PS VR nie otrzymamy. Co ma wyróżnić Project Alloy od aktualnej konkurencji? Intel tworzy gogle, które w odróżnieniu od HTC i Oculuca nie są połączone kablem do komputera stacjonarnego oraz nie potrzebują smartfona tak jak Google Cardboard, Gear VR, czy Google Daydream. Dodatkowa mają dać tak duże możliwości jakie  w tym momencie daje HTC i Oculus. Brak kabla, który bardzo utrudnia rozgrywkę jest czymś co na pewno dałoby przewagę nad innymi produktami. Z tego co zaprezentował CEO Intela wynika, że headset będzie bardzo dobrze sobie radził bez podłączenia do systemu zewnętrznego. Dodatkowo produkt ma być...

Przejdź do Artykułu

Bądź na bieżąco!

Najnowsze Filmy VRPolska

Loading...

Wbij na naszego Discorda