Zapraszamy wszystkich do pierwszego spotkania z cyklu AMA VR Polska, które odbędzie się w środę 22 grudnia na naszym discordzie. Początek spotkania planowany jest na godzinę 18. Gościem i jednocześnie odbiorcą pytań będzie Łukasz Bazela, projektant/Art Director ze studia Gamedust.
Ostatnimi czasy wspominamy o tym, że mamy dla Was przygotowane niespodzianki. Portal ewoluuje, a kolejne miesiące owocują w nasze nowe inicjatywy. Jedną z nich mamy przyjemność ogłosić teraz – AMA, czyli z angielska Ask Me Anything (zapytaj mnie o cokolwiek), to nowy cykl VR Polska, który ma na celu przybliżyć Wam wszystkim branżę VR, niekoniecznie z tej oficjalnej, komercyjnej strony.
Do spotkań będziemy zapraszać ekspertów i/lub pasjonatów z dziedziny rozszerzonej rzeczywistości — deweloperzy, projektanci, marketingowcy, scenarzyści, podcasterzy, inżynierowie, nauczyciele i terapeuci — wszystkich ludzi, którzy mają jakikolwiek związek z AR/VR i mogą podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem. Do pewnego momentu spotkania będą odbywać się na specjalnie przygotowanych kanałach tekstowych discorda VR Polska – z czasem jednak chcemy, aby format się rozwijał – wszystko zależy od Was!
Spotkania AMA VR Polska otworzy polskie studio Gamedust, odpowiedzialne za niedawno wydane Yupitergrad i nadchodzące Forklift Simulator. Reprezentantem studia będzie Łukasz Bazela — projektant/Art Director w Gamedust — który będzie czekał na Was i na Wasze pytania na discordzie VR Polska w specjalnie utworzonym kanale. Dołączyć może każdy i oczywiście nie zobowiązujemy wszystkich uczestników do zadawania pytań. Celem spotkania jest zdobycie, bądź co bądź, ekskluzywnej wiedzy i warto, aby jak najwięcej z Was na tym skorzystało.
„Nazywam się Łukasz Bazela i z Gamedustem związany jestem od samego początku. Pracowałem przy wszystkich naszych produkcjach od Naverouta i Overflighta zaczynając, na Yupitergradzie kończąc. Jestem absolwentem łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych. Pierwsze kroki w zawodzie stawiałem, jako grafik komputerowy. Następnie rozwijałem się w dziedzinie UI/UX, aż w rezultacie dołączyłem do zespołu tworzącego wówczas Gamedust. Obecnie odpowiednim za stronę wizualną zarówno naszych gier, jak i materiałów związanych z naszą firmą. Zapraszam do zadawania pytań!”
Jeżeli chcecie jeszcze przed spotkaniem przybliżyć sobie postać Łukasza i jego rolę w studiu Gamedust, zapraszamy do obejrzenia filmu, w którym Łukasz przedstawił jak z perspektywy jego i działu graficznego wygląda proces produkcji gamedustowych gier.