Wybierz Strona

Kategoria: Aktualności Gry Quest VR

Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall [Meta Quest] – Premiera 19 maja 2022

Już 19 maja 2022 r. Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall – największy tytuł z portfolio notowanej na NewConnect spółki Carbon Studio, zadebiutuje na goglach Meta Quest. Aktualnie dostępne są już pierwsze materiały z gry w postaci teasera. W dniu premiery, twórcy gry udostępnią również specjalnie przygotowany Gameplay Trailer projektu. Nadchodząca edycja będzie dostępna ze wszystkimi ulepszeniami z wersji PC VR, a także z dodatkową zawartością – trybem The Storm Trials, w którym gracz zmierzy się z grupami zróżnicowanych wrogów na kolejnych poziomach-arenach, z dodatkową możliwością obrania własnej ścieżki progresji postaci oraz ekwipunku. Cena gry została ustalona na 24,99 USD.

Czytaj więcej

BLACKTOP HOOPS [APP LAB/STEAM] – Koszykówka uliczna w VR | Vinci Games

Blacktop Hoop to pierwsza na świecie gra VR w koszykówkę uliczną, inspirowana zręcznościowymi klasykami, takimi jak NBA Street i NBA Jam. Łączymy w niej efektowne triki dryblingowe, rzuty i wysokie wsady, aby pokonać przeciwników w emocjonujących meczach 1 na 1. Gra została zaprojektowana od podstaw z najbardziej naturalną mechaniką koszykówki, jaką stworzono dla wirtualnej rzeczywistości, z intuicyjnym dryblingiem i wykończeniami akcji, a także dynamiczną sztuczną inteligencją. Za grą stoi kalifornijskie studio Vinci Games, gdzie rolę głównego projektanta sprawuje Polak – Maciej Szcześnik.

Czytaj więcej

SYNTH RIDERS – Pierwsze skrzypce przejmuje Lindsey Stirling | Kluge Interactive

Synth Riders zaprasza graczy do odkrywania świata „Underground” z pakietem muzycznym Lindsey Stirling. Pakiet ten oddaje ekspresyjny i energiczny styl gry Lindsey, dzięki czemu gracze będą mogli wznieść się w powietrze wraz z jej skrzypcami w pięciu utworach z całej jej kariery. Nowa kolekcja będzie dostępna od 14 kwietnia na platformach Meta Quest, Steam, PlayStation VR i Viveport i zawiera pięć płatnych utworów DLC oraz wyjątkowe doświadczenie wizualne dla „Underground”.

Czytaj więcej

In Death: Unchained wprowadza ogromną aktualizację wraz z rozpoczęciem piątego sezonu

„In Death: Unchained” została wzbogacona o olśniewającą aktualizację zawartości poprzez dodanie bardziej wymagającej rozgrywki dla trybu Siege of Heaven z dwiema nowymi, wyjątkowymi arenami. Gracze będą mogli teraz jeszcze bardziej nacieszyć oczy najnowocześniejszą oprawą wizualną oferowaną przez Quest 2 podczas gry.

Czytaj więcej

Gossip, Muse, Rob Zombie i Slayer wystąpią w nowym Unplugged ‚Riff Pack’ 14 kwietnia | Vertigo Games

Vertigo Games, specjalizująca się w VR firma wydawnicza i deweloperska należąca do globalnej grupy Koch Media Group, oraz Anotherway, studio deweloperskie VR z korzeniami w Microsoft Hololens i Activision, wprowadzają 14 kwietnia na rynek pierwszy „Riff Pack” do swojej popularnej gry muzycznej VR Unplugged.

Czytaj więcej

GRA NA HORYZONCIE – TENTACULAR [META QUEST/PC VR]

Po tygodniu zapowiedzi i szybkich filmów przedstawiających nową grę od Devolver Digital i Firepunchd otrzymaliśmy pełnoprawny zwiastun, wraz z potwierdzeniem nazwy i platform, jakie owa gra będzie obsługiwać. Tak oto prezentujemy Tentacular, grę, która zasili zarówno biblioteki Meta Quest 2, jak i PC VR jeszcze w tym roku. Czy ogromna ośmiornica powtórzy sukces Gorn tego samego wydawcy?

Czytaj więcej

GRA NA HORYZONCIE – The Walking Dead: Saints & Sinners Chapter 2: Retribution (Skydance Interactive)

Deweloper Skydance Interactive w drugą rocznicę premiery TWD na VR ogłosił niesamowitą informację – Święci i Grzesznicy otrzymają drugi rozdział. Nie ma jeszcze żadnego zwiastuna ani szczegółów, ale jest ona określana jako „nowy rozdział historii Turysty”, co potwierdza, że ponownie wejdziemy w buty bohatera oryginalnej gry, aby wziąć udział w kolejnej makabrycznej rzezi z zombie, rozgrywającej się w postapokaliptycznym Nowym Orleanie.

Czytaj więcej

CUBISM – Tryb passthrough pozwala na rozwiązywanie łamigłówek przy własnym biurku

Programiści Questa testują nowe API Passthrough, które pozwala im po raz pierwszy zintegrować widok z kamery Questa z efektem passthrough w swoich doświadczeniach. Cubism był jednym z pierwszych doświadczeń, które to zademonstrowały, a twórca Thomas Van Bouwel udostępnił już w sierpniu materiał z bardzo wczesnej wersji testowej. Aktualizacja Passthrough gry Cubism jest już dostępna dla Meta Quest, po przejściu testów i zaimplementowaniu kilku dodatkowych funkcji, które pomagają poprawić efekt passthrough.

Czytaj więcej