Wybierz Strona

Kategoria: PlayStation VR

OWO GAME – TECHNOLOGIA DOZNAŃ W KAMIZELCE HAPTYCZNEJ

Firma OWO opracowała i opatentowała bezprzewodową haptyczną kamizelkę do gier, która pozwala graczom odczuwać ponad 30 różnych wrażeń w czasie rzeczywistym podczas grania lub słuchania muzyki, czy oglądania filmów. Kompatybilna z PC, urządzeniami mobilnymi, konsolami i VR, OWO Game oparta jest na algorytmie doznań, który OWO wykorzystało do modyfikacji 9 różnych parametrów ciągu impulsów. System nosi nazwę Sensation Technology.

Czytaj więcej

CES 2022 DLA BRANŻY XR – Nowe headsety i akcesoria

CES, to coroczne targi organizowane przez Consumer Technology Association (CTA), odbywające się w styczniu w Las Vegas Convention Center. Wydarzenie zazwyczaj gości prezentacje nowych produktów i technologii w branży elektroniki użytkowej. Oczywiście wraz z rozwojem branży rozszerzonej rzeczywistości, podczas wydarzenia można znaleźć również coraz więcej dla nas ciekawych akcentów. Tak oto mieliśmy okazję zobaczyć prezentację oczekiwanego PSVR2 i nieoczekiwanego MeganeX, a także opaskę śledzącą od HTC, inteligentną soczewkę kontaktową od Mojo Vision i plany na jeszcze lepsze procesory Qualcommu i Microsoftu.

Czytaj więcej

Playstation VR2 – Oficjalna specyfikacja

Początek 2022 roku przyniósł fanom PSVR niemałą niespodziankę. Sony ujawniło oficjalną specyfikację swojego headsetu następnej generacji, przeznaczonego dla PlayStation 5. Zaczynając od oficjalnej nazwy, nowe gogle nosić będą nazwę Playstation VR2 i będą działać z kontrolerami Playstation VR2 Sense. Opierając się na innowacjach z PS5, PS VR2 ma zapewniać prawdziwie next-genowe wrażenia dzięki wysokiej wierności wizualnej, nowym funkcjom sensorycznym i ulepszonemu śledzeniu — wraz z uproszczoną konfiguracją jednoprzewodową.

Czytaj więcej

KAT loco S – Unboxing

Początkowo specjalista ds. Lokomocji, KAT VR, koncentrował się na rynku rozrywki korporacyjnej i lokalizacyjnej (LBE) z dużymi bieżniami wielokierunkowymi. W zeszłym roku firma zwróciła się w stronę rynku konsumenckiego dzięki swojemu systemowi do noszenia KAT Loco. Jakiś czas temu pojawił się nowy i ulepszony zestaw drugiej generacji, KAT Loco S.

Czytaj więcej

TACTOSY FOR ARMS / TACTAL FOR FACE – recenzja akcesoriów bHaptics

Jakiś czas temu opisywałem tutaj moje wrażenia z użytkowania kamizelki haptycznej od bHaptics – TactSuit X16. Wspominałem, że wykorzystanie dodatkowego zmysłu dotyku przynosiło mi dużo frajdy i zapewniało pewną przewagę nad innymi graczami w sieciowych strzelankach, ale wywołało też u mnie poczucie niedosytu. Przede wszystkim dlatego, że dodatkowe efekty mogłem odczuć tylko na swoim korpusie, brakowało mi ich natomiast na pozostałych częściach ciała. Z tego powodu, dla jeszcze większej możliwości wczucia się w wirtualną rzeczywistość, postanowiłem uzupełnić swój zestaw o kolejne sprzęty koreańskiej firmy -Tactosy for Arms oraz Tactal for Face. Czy nowe haptyczne zabawki spełniły moje oczekiwania? Tu zdania są podzielone, ale zacznijmy od początku.

Czytaj więcej

SYMULATOR RUCHU YAW2 Z PONAD MILIONEM DOLARÓW NA KICKSTARTERZE

W swojej pierwszej kampanii na Kickstarterze w 2018 roku, oryginalne krzesło Yaw było jednym z pierwszych, które obiecywało kompaktowe 3DOF do symulacji ruchu dla VR i komputerów tradycyjnych. Teraz Yaw VR powraca na Kickstarter ze swoją kolejną platformą sprzętową, nazwaną Yaw2, i już ma ponad 1 milion dolarów na swoim koncie.

Czytaj więcej

Quest 2 vs PSVR

Nie ma wątpliwości, że Quest 2 i PSVR to najbardziej popularne i rozpoznawalne headsety VR dla tych, którzy dopiero niedawno zaczęli się interesować tematem VR. Jednak ustalenie, co będzie dla Ciebie najlepsze i jakie są między nimi różnice, może być trudne.

Postaramy się wskazać istotne różnice między tymi zestawami i powody, dla których warto wybrać jeden z nich.

Czytaj więcej
  • 1
  • 2