Wybierz Strona

ROZPOZNAWANIE GŁOSU

Aldin Dynamic skorzysta z Meta Voice SDK

Nadchodząca aktualizacja dla Waltz of the Wizard firmy Aldin Dynamic doda funkcję rozpoznawania głosu, pozwalając na rozmowę z postaciami i rzucanie czarów za pomocą komend głosowych.

Aldin twierdzi, że nowe funkcje pojawią się w darmowej aktualizacji dla Waltz of the Wizard: Natural Magic, korzystając z Meta’s Voice SDK, ogłoszonego na konferencji Connect w zeszłym miesiącu. SDK jest zasilany przez Wit.ai, firmę zajmującą się interfejsami głosowymi, którą Meta (wtedy Facebook) przejęła w 2015 roku.

Dzięki SDK użytkownicy mogą korzystać z wirtualnych doświadczeń bez użycia rąk. Umożliwia on twórcom gier tworzenie funkcji nawigacji i wyszukiwania głosowego, a także głosowego FAQ, do którego gracze mogą uzyskać dostęp zadając pytanie. Funkcja Voice-Drive Gameplay może nawet dać użytkownikom możliwość wykorzystania głosu podczas gry, np. podczas rozmowy z awatarem lub rzucania zaklęcia aktywowanego głosem, jak w przypadku Waltz of the Wizard.

“Jako pierwsze doświadczenie VR z dogłębną integracją głosową, aktualizacja dodaje do wyjątkowości Waltz of the Wizard w oferowaniu największej kolekcji naturalnych interfejsów dla wiarygodnego doświadczenia rzeczywistości, łącząc śledzenie dłoni, gesty i głos. Połączony efekt to ultra-interaktywna rzeczywistość, która jest możliwa tylko w VR.”

Teaser zamieszczony powyżej przedstawia gracza, który poprzez użycie głosu, zwraca na siebie uwagę Skully’ego. Rozmawianie z postaciami w grze to tylko jeden z aspektów nowej technologii – gracze będą mogli również rzucać zaklęcia za pomocą głosu. Kusząca obietnica połączenia komend głosowych z gestami rąk wydaje się być w zasięgu ręki, nie tylko dla studia Aldin i Waltz of the Wizard.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.