Wybierz Strona

Po przeprowadzeniu udanych kampanii Kickstarter i Indiegogo, Cybershoes for Oculus Quest są teraz dostępne do kupienia w sklepie Amazon US w cenie 349$, wraz z zapowiedzią zwiększenia liczby kompatybilnych gier od twórców Quest.

Poprzednia iteracja Cybershoes wymagała połączenia z komputerem PC i działała z goglami Oculus Rift, HTC, Pimax oraz Windows Mixed Reality – buty zostały zintegrowane również ze SteamVR. Teraz nadszedł czas na nową wersję Cybershoes for Quest, która oprócz wsparcia PC VR, jest dedykowana samodzielnym headsetom Oculusa.

To buty, które odzwierciedlają nasze ruchy nogami w wirtualnej rzeczywistości. Wraz z butami wysyłany jest specjalny dywan. Obuwie wymaga także krzesła obrotowego lub stołka – nie da się w nich chodzić. W podeszwę butów wbudowana jest bowiem rolka, która przekłada nasze ruchy na odpowiednie czynności wewnątrz rzeczywistości wirtualnej.

Para butów Cybershoes for Quest jest dostarczana z dedykowanym bezprzewodowym odbiornikiem, który łączy się przewodem USB z komputerem, lub bezpośrednio z headsetem Quest i Quest 2. Same buty wykorzystują częstotliwość radiową, a nie Bluetooth, dla stabilności i wydajności. 3 godziny ładowania (Micro USB) zapewniają 8-10 godzin odtwarzania.

Oprócz premiery Cybershoes for Quest ogłosiło dodatkowe wsparcie i integrację z większą liczbą gier Quest. Zarówno In Death: Unchained, jak i The Wizards — Dark Times już teraz obsługują integrację z natywnymi Cybershoes, a tytuł Ancient Dungeon z App Lab zostanie włączony do grupy, gdy zostanie uruchomiony we wczesnym dostępie jeszcze w tym roku.

Zobacz również: Recenzja In Death: Unchained; Pierwsze wrażenia z gry Ancient Dungeon;

Niektóre z popularnych portów klasycznych gier Quest tworzonymi przez Team Beef również otrzymają wsparcie — Return to Castle Wolfenstein Quest i Doom3Quest mają mieć dodaną integrację Cybershoes do SideQuest w ciągu najbliższych kilku tygodni.

Cybershoes są zaprojektowane do pracy z każdą grą, która wykorzystuje sztuczny ruch drążka w Quest, nawet jeśli nie otrzymała jeszcze natywnej integracji od twórców. Są one skutecznym sposobem na przełożenie rzeczywistego ruchu na sztuczny ruch VR podczas siedzenia.

Mogą pomóc zwiększyć zanurzenie lub zwalczyć nudności u osób nimi dotkniętych. Podobnie mogą być równie przydatne jako opcja dostępności dla osób, które nie są w stanie stać przez długi czas lub łatwo poruszać się w środowisku o skali pokoju.

Korzyści Cybershoes wykraczają poza granie, ponieważ można je wykorzystać podczas szkolenia i planowania obiektów przemysłowych, programów rehabilitacji fizycznej dla osób starszych czy podglądów architektury i konstrukcji.

Cybershoes for Oculus Quest są już dostępne w Amazon US za 349 USD.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.