Wybierz Strona

Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall

debiutuje na Steam VR, Oculus Store i Viveport

Oczekiwany przez graczy największy tytuł Carbon Studio – Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall – debiutuje dziś na PC VR (Steam, Oculus, Viveport). Prace przy projekcie wspierał właściciel IP – globalny producent gier bitewnych – Games Workshop. Tytuł dostępny jest w dziewięciu wersjach językowych. Tempestfall to pierwszy projekt z uniwersum Warhammer Age of Sigmar, który został osadzony w technologii wirtualnej rzeczywistości. Producentem i wydawcą VR-owej wersji Warhammera jest Carbon Studio.

  • Przygodowa gra akcji VR osadzona w bogatym uniwersum Warhammer Age of Sigmar
  • Używaj ikonicznych broni Lorda-Arcanum w walce z nieumarłymi siłami Nighthaunt
  • Paruj ataki przeciwników, zadawaj potężne ciosy i rzucaj zaklęcia we wciągającym systemie walki opartym na ruchu
  • Poszukuj odłamków Sigmarytu oraz Starożytnych Zwojów, aby ulepszać zdolności bojowe swoich broni
  • Rozbudowana kampania fabularna osadzona w królestwie Shyish po magicznym kataklizmie Necroquake

Dzisiejsza premiera to dla nas bardzo ważny i wyczekiwany moment, na który pracowaliśmy od początku 2020 roku. Z całą pewnością mogę stwierdzić, że przygotowaliśmy dla graczy wspaniałą i niezwykle dopracowaną rozgrywkę. Stworzyliśmy grę, z której jesteśmy dumni. Jakość i oryginalność tego tytułu, wsparcie Games Workshop oraz bardzo pozytywne opinie pierwszych graczy, pozwalają nam mieć duże oczekiwania względem Tempestfall. To co wyróżnia ten projekt, na tle innych gier osadzonych w Uniwersum to fakt, że po raz pierwszy w historii rozgrywka odbywa się w świecie VR – mówi Aleksander Caban, członek zarządu Carbon Studio.

Warhammer Age of Sigmar – Tempestfall to dotychczas największy projekt Carbon Studio. Produkcja gry, od początku realizowana we współpracy z firmą Games Workshop, wyniosła ok. 2,1 mln zł.

Kampania Tempestfall rozpoczyna się po niszczycielskim wydarzeniu znanym jako Necroquake w Krainie Śmierci. Potężna eksplozja mrocznej magii spowodowała powstanie sił Nighthaunt we wszystkich Krainach Śmiertelników. W odpowiedzi, Wielkie Przymierze Zakonu, powołało specjalny oddział wojowników, obdarzonych nadludzką szybkością, siłą i wytrzymałością, którzy są ucieleśnieniem gniewu Sigmara. Zadaniem gracza jest wcielenie się w rolę Lorda Arcanum Castora Stormscryera i zbadania nowego zagrożenia dla Krain Śmiertelników.

Docelowo chcemy, aby nasz projekt był dostępny także na platformach sprzedażowych Oculus Quest i PlayStation VR. Pracujemy także nad tym, aby Warhammer Age of Sigmar Tempestfall był dostępny również na rynku chińskim. W tym tygodniu skupiamy się na mocnych działaniach marketingowych z influencerami i prasą. Dzisiejsza premiera to dopiero początek, już w 2022 roku planowane jest dalsze wsparcie dla Warhammera. Obecnie ustalamy szczegóły z Games Workshop – mówi Aleksander Caban.

Grę można nabyć w cenie 29,99$ – kliknij, aby przenieść się na kartę gry w SteamVR.

Dotychczas największym projektem autorstwa Carbon Studio była seria The Wizards, która osiągnęła sprzedaż na poziomie 250 tys. egzemplarzy. Pierwszy tytuł z serii wydano w lipcu 2017 roku.

Po pierwszych trzech kwartałach tego roku spółka Carbon Studio osiągnęła jednostkowy zysk netto na poziomie prawie 1,5 mln zł, więcej o 83 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2020 roku. W raportowanym okresie Studio wypracowało przychody netto ze sprzedaży na poziomie 3,4 mln zł, w porównaniu do 2 mln zł z zeszłego roku. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

W najbliższym czasie Carbon Studio poinformuje o szczegółach przeniesienia notowań z rynku NewConnect na główny parkiet GPW w Warszawie. Obecnie spółka pracuje nad wymaganą dokumentacją.

O spółce Carbon Studio:

Carbon Studio to pionier na polskim i europejskim rynku w dziedzinie developmentu gier dedykowanych technologii VR. Studio powstało w 2015 roku z inicjatywy Aleksandra Cabana, Karoliny Koszuty i Błażeja Szaflika, którzy doświadczenie zdobywali współtworząc takie tytuły jak Painkiller Hell & Damnation, Deadfall Adventures i Get Even. Podstawową działalnością spółki jest tworzenie i wydawanie gier wideo na platformy wszystkich liczących się producentów VR i AR: Oculus, HTC, PlayStation VR, Microsoft VR, Xiaomi VR, a także komputery PC i konsole. Carbon Studio ma status dewelopera i wydawcy Sony PlayStation i Microsoft Xbox. Od początku swojego istnienia spółka współpracuje z Valve, HTC Vive, Oculusem / Facebookiem, Epic Games, Razzer, NVidia, Xiaomi oraz innymi czołowymi dostawcami sprzętu i technologii.

W styczniu 2020 roku Carbon Studio powołało spółkę zależną – Iron VR S.A. Prezesem spółki jest Karolina Koszuta, także członkiem zarządu Carbon Studio S.A. Carbon Studio posiada 60 proc. akcji spółki. Od grudnia 2019 roku Carbon Studio jest notowane na rynku NewConnect.

O Grupie Games Workshop®:

Games Workshop® Group PLC (LSE:GAW.L) z siedzibą w Nottingham, Wielka Brytania, produkuje najlepsze figurki fantasy na świecie. Games Workshop projektuje, produkuje, sprzedaje i dystrybuuje swoje produkty z serii Warhammer®: Age of Sigmar® i Warhammer® 40,000®, miniaturowych żołnierzyków, powieści i zestawów modelarskich poprzez ponad 523 własnych sklepów (pod marką Games Workshop® lub Warhammer®), sklep internetowy www.games-workshop.com(link is external) oraz niezależne kanały detaliczne w ponad 50 krajach na całym świecie.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.