Wybierz Strona

Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall

Premiera Meta Quest 19 maja

Już 19 maja 2022 r. Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall – największy tytuł z portfolio notowanej na NewConnect spółki Carbon Studio, zadebiutuje na goglach Meta Quest. Aktualnie dostępne są już pierwsze materiały z gry w postaci teasera. W dniu premiery, twórcy gry udostępnią również specjalnie przygotowany Gameplay Trailer projektu. Nadchodząca edycja będzie dostępna ze wszystkimi ulepszeniami z wersji PC VR, a także z dodatkową zawartością – trybem The Storm Trials, w którym gracz zmierzy się z grupami zróżnicowanych wrogów na kolejnych poziomach-arenach, z dodatkową możliwością obrania własnej ścieżki progresji postaci oraz ekwipunku. Cena gry została ustalona na 24,99 USD.

Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall to pierwszy projekt z uniwersum Warhammer Age of Sigmar, który został osadzony w technologii wirtualnej rzeczywistości. To także największy tytuł z portfolio Carbon Studio. Gra zadebiutowała na rynku w listopadzie 2021 roku, w wersji na: Steam VR, Oculus Store oraz Viveport. Teraz przyszedł czas na Meta Quest.

– Szykujemy się do premiery Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall w wersji na  platformę Meta Quest. Projekt zadebiutuje już niebawem, 19 maja 2022 r. W ostatnim czasie siły naszego zespołu były mocno skoncentrowane na tym tytule, nie tylko nad optymalizacją sprzętową, ale i dopracowywaniem gry pod kątem systemu walki w arenie Krainy Śmiertelników – mówi Aleksander Caban, członek zarządu Carbon Studio. Aktualnie dostępne są już pierwsze materiały z gry w postaci teasera. –  Udostępnimy także Gameplay trailer. Zachęcamy do obserwowania naszych social mediów – dodaje.

Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall – zobacz krótką zapowiedź wideo:

Co czeka nas w wersji Meta Quest?

Kampania Tempestfall rozpoczyna się po niszczycielskim wydarzeniu znanym jako Necroquake w Krainie Śmierci. Potężna eksplozja mrocznej magii spowodowała powstanie sił Nighthaunt we wszystkich Krainach Śmiertelników. Zadaniem gracza jest wcielenie się w rolę Lorda Arcanum Castora Stormscryera i zbadania nowego zagrożenia dla Krainy Śmiertelników.

Nadchodząca Quest edycja będzie dostępna ze wszystkimi ulepszeniami z wersji na PC VR, a także z dodatkową zawartością – The Storm Trials Mode w wydaniu BETA, w której gracze będą mogli udowodnić swoje umiejętności podczas realizacji kolejnych poziomów areny z możliwością nowych postaci i broni.

Dzięki zebranemu feedbackowi, udało nam się wzbogacić grę Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall o dodatkowy tryb The Storm Trials: zawierający areny, po ukończeniu których gracze mogą ulepszyć swoją broń, zbierać walutę gry i za nią np. kupować kolejne zaklęcia. Poprawiliśmy też system rozpoznawania trafień oraz hitboxy niektórych przeciwników. Liczymy, że nadchodząca odsłona gry znacząco wpłynie na ogólny wzrost sprzedaży projektu, co docelowo pozytywnie przełoży się na przyszłe wyniki finansowe spółki – mówi Aleksander Caban.

Zgodnie ze strategią rozwoju, Carbon Studio w 2022 roku planuje przeniesienie notowań spółki z NewConnect na rynek regulowany GPW w Warszawie. Obecnie spółka pracuje nad wymaganą dokumentacją.

O spółce: 

Carbon Studio to pionier na polskim i europejskim rynku w dziedzinie developmentu gier dedykowanych technologii VR. Studio powstało w 2015 roku z inicjatywy Aleksandra Cabana, Karoliny Koszuty i Błażeja Szaflika, którzy doświadczenie zdobywali współtworząc takie tytuły jak Painkiller Hell & Damnation, Deadfall Adventures i Get Even. Podstawową działalnością spółki jest tworzenie i wydawanie gier wideo na platformy wszystkich liczących się producentów VR i AR: Oculus, HTC, PlayStation VR, Microsoft VR, Xiaomi VR, a także komputery PC i konsole. Carbon Studio ma status dewelopera i wydawcy Sony PlayStation i Microsoft Xbox. Od początku swojego istnienia spółka współpracuje z Valve, HTC Vive, Oculusem / Facebookiem, Epic Games, Razzer, NVidia, Xiaomi oraz innymi czołowymi dostawcami sprzętu i technologii. 
 
W styczniu 2020 roku Carbon Studio powołało spółkę zależną – Iron VR S.A. Prezesem spółki jest Karolina Koszuta, także członkiem zarządu Carbon Studio S.A. Carbon Studio posiada 60 proc. akcji spółki. Od grudnia 2019 roku Carbon Studio jest notowane na rynku NewConnect.

O Games Workshop®

Games Workshop® Group PLC (LSE:GAW.L) z siedzibą w Nottingham, Wielka Brytania, produkuje najlepsze figurki fantasy na świecie. Games Workshop projektuje, produkuje, sprzedaje i dystrybuuje swoje produkty z serii Warhammer®: Age of Sigmar® i Warhammer® 40,000®, miniaturowych żołnierzyków, powieści i zestawów modelarskich poprzez ponad 523 własnych sklepów (pod marką Games Workshop® lub Warhammer®), sklep internetowy www.games-workshop.com oraz niezależne kanały detaliczne w ponad 50 krajach na całym świecie. Więcej informacji o Games Workshop i innych powiązanych markach i produktach (w tym o naszym oddziale wydawniczym „Black Library” i naszym studiu miniatur żywicznych „Forge World”) można znaleźć na stronie www.games-workshop.com.

Artykuł powstał przy współpracy z Carbon Studio oraz Inner Value

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.