Wybierz Strona

Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall

wzbogacony o tryb Hardcore Mode

Największy tytuł Carbon Studio – Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall, został wzbogacony o tryb Hardcore Mode. Nowa funkcjonalność ma za zadanie pogłębić motyw przetrwania w grze, a także udoskonalić tryb śledzenia ruchu oraz dopracować system walki. Twórcy tytułu udostępnili także nowy trailer gry, ukazujący przygodę fantasy w mieszanej rzeczywistości (Mixreality).

Aktualnie Studio pracuje nad udoskonalaniem gry Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall i adaptacją tytułu na gogle Meta Quest/Oculus Quest oraz nowym projektem o roboczej nazwie VRSlasher. W 2022 roku Carbon Studio planuje przeniesienie notowań z NewConnect na główny parkiet GPW w Warszawie. Aktualnie Spółka pracuje nad Prospektem Emisyjnym.

– Zaledwie miesiąc od premiery naszego flagowego tytułu – Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall – wzbogacamy projekt o tryb Hardcore Mode. Jest to tryb rozgrywki o wyższym poziomie trudności dla bardziej wymagających graczy, którzy chcą poddać swoje umiejętności wyjątkowemu testowi. Główną różnicą między Hardcore Mode, a klasyczną rozgrywką jest dodanie licznych utrudnień, tj. brak widocznych wskaźników życia przeciwników, wskaźników parowania, możliwości pomijania wspinaczki, czy zwiększenie otrzymywanych obrażeń zadawanych przez wrogów, którzy od teraz będą atakowali nas w grupach. Najwytrwalsi gracze, którzy podołają zadaniu, z pewnością staną się ulubieńcami naszego community. Dodaliśmy także wzbogacony tryb śledzenia ruchu, dopracowany system walki, a także nowe oświetlenie i dźwięki, które mocno działają na podprogowe doznania graczy. Liczymy, że dzięki temu projekt jeszcze mocniej zaciekawi obecnych fanów Krainy Śmiertelników, a także zainteresuje nową grupę odbiorców, co w konsekwencji pozytywnie przełoży się na wyniki sprzedażowe gry – mówi Aleksander Caban, członek zarządu Carbon Studio. – Przy tej okazji uruchamiamy najnowszy trailer gry, który ukazuje naszą rozgrywkę w ciekawym ujęciu mieszanej rzeczywistości (MR) – dodaje Aleksander Caban.

Wraz z aktualizacją, obok trybu Harcore, Carboni wprowadzają liczne poprawki, które zawierają m.in. ulepszenie śledzenia ruchów, naprawę wielu błędów czy usprawnienia graficzne. Oznacza to, że np. rzucanie czarów czy otwieranie skrzynek będzie łatwiejsze, niektóre efekty świetlne lepiej zrealizowane a walka bardziej dopieszczona. Pełna lista zmian dostępna jest pod tym adresem.

Premiera Warhammer Age of Sigmar – Tempestfall, w wersji na PC VR, odbyła się 17 listopada br. Prace przy projekcie wspierał właściciel IP – globalny producent gier bitewnych – Games Workshop. Tytuł dostępny jest w 9 wersjach językowych. Tempestfall to także pierwszy projekt z uniwersum Warhammer Age of Sigmar, który został osadzony w technologii wirtualnej rzeczywistości. Carbon Studio pełni przy projekcie zarówno rolę producenta, jak i wydawcy.

– Nie zwalniamy tempa. Chcemy by projekt Warhammer Age of Sigmar Tempestfall był na bieżąco rozwijany. Następnym krokiem będzie wprowadzenie tytułu na gogle Meta Quest/Oculus Quest. To właśnie w goglach OQ pokładamy największe nadzieje, już niedługo podamy więcej informacji związanych z grą na tę platformę. Pracujemy także nad tym by projekt docelowo dostępny był na rynku chińskim, który ma swój gigantyczny potencjał – dodaje Aleksander Caban.

Aktualnie Studio pracuje nad nowo ogłoszonym tytułem o roboczej nazwie VRSlasher, który aktualnie znajduje się w fazie prototypowania. Ogłoszenie docelowej nazwy i budżetu gry planowane jest w przyszłym roku.

W 2022 roku Carbon Studio planuje przeniesienie notowań z NewConnect na główny parkiet GPW w Warszawie. Obecnie Spółka przygotowuje Prospekt Emisyjny.

Strona gry: Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall
Karta Steam: Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall na Steam

***
O spółce:
Carbon Studio to pionier na polskim i europejskim rynku w dziedzinie developmentu gier dedykowanych technologii VR. Studio powstało w 2015 roku z inicjatywy Aleksandra Cabana, Karoliny Koszuty i Błażeja Szaflika, którzy doświadczenie zdobywali współtworząc takie tytuły jak Painkiller Hell & Damnation, Deadfall Adventures i Get Even. Podstawową działalnością spółki jest tworzenie i wydawanie gier wideo na platformy wszystkich liczących się producentów VR i AR: Oculus, HTC, PlayStation VR, Microsoft VR, Xiaomi VR, a także komputery PC i konsole. Carbon Studio ma status dewelopera i wydawcy Sony PlayStation i Microsoft Xbox. Od początku swojego istnienia spółka współpracuje z Valve, HTC Vive, Oculusem / Facebookiem, Epic Games, Razzer, NVidia, Xiaomi oraz innymi czołowymi dostawcami sprzętu i technologii.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.