Unearthing Mars 2 to futurystyczny FPS w rzeczywistości wirtualnej, supermocami w slow motion, charakterystyczną bronią (z obsługą PS VR Aim Controller) i trudnymi bitwami z bossami. Fabuła gry zabierze nas w podróż, w której będziemy mieli okazje odkryć sekrety starożytnej cywilizacji Marsa rozdartej trwającą wojną.

W przeciwieństwie do pierwszej części, która miała przygodowy charakter,  dwójka część to kompletny tytuł FPS, z obsługą kontrola Aim. Jak możecie zauważyć na załączonych screenach grafika gry została znacznie ulepszona w stosunku do pierwowzoru. Hankson, dyrektor Winking Entertainment przywiązuje do tego aspektu dużą uwagę  – Jednym z największych wyzwań, przed jakimi stanęliśmy, było stworzenie doskonałego obrazu na poziomie FPS i dostarczenie go na platformę PSVR bez kompromisów.”


Unearthing Mars 2 to przede wszystkim walki z olbrzymimi bossami. Od przerośniętych behemotów, przez gigantyczne automaty, aż po starcia w kosmosie, bosowie sprawdzą twoje zdolności strzeleckie, oferując jednocześnie unikalną mechanikę rozgrywki w każdej walce. Ważnym elementem mechaniki rozgrywki jest Focus. Umożliwi on graczowi spowolnienie czasu na 2 sekundy. W ciągu tych 2 sekund odsłonięty jest słaby punkt wroga. Zwiększa to możliwości taktyczne w trakcie rozgrywki.

Premiera gry na europejskim rynku będzie miała miejsce w dniu 19 września 2018 r. , cena nie powinna przekroczyć 80 zł. Twórcy obiecują co najmniej 4 godziny zabawy.

Fragmenty rozgrywki możecie obejrzeć na załączonym zwiastunie. Wstępnie jestem dobrej myśli w kwestii Unearthing Mars 2 i liczę na, że twórcy wyciągnęli wnioski i poprawili rozgrywkę nie tylko na poziomie wizualnym.

Unearthing Mars

Tytuł ten bardziej pokazywał potencjał VR niż był pełnoprawną grą. Mimo kilku ciekawych pomysłów całość była nierównie wykonana i bardzo krótka.Więcej o pierwszej części możecie przeczytać w recenzji.