Wybierz Strona

Kategoria: Akcesoria PlayStation VR

OWO GAME – TECHNOLOGIA DOZNAŃ W KAMIZELCE HAPTYCZNEJ

Firma OWO opracowała i opatentowała bezprzewodową haptyczną kamizelkę do gier, która pozwala graczom odczuwać ponad 30 różnych wrażeń w czasie rzeczywistym podczas grania lub słuchania muzyki, czy oglądania filmów. Kompatybilna z PC, urządzeniami mobilnymi, konsolami i VR, OWO Game oparta jest na algorytmie doznań, który OWO wykorzystało do modyfikacji 9 różnych parametrów ciągu impulsów. System nosi nazwę Sensation Technology.

Czytaj więcej

CES 2022 DLA BRANŻY XR – Nowe headsety i akcesoria

CES, to coroczne targi organizowane przez Consumer Technology Association (CTA), odbywające się w styczniu w Las Vegas Convention Center. Wydarzenie zazwyczaj gości prezentacje nowych produktów i technologii w branży elektroniki użytkowej. Oczywiście wraz z rozwojem branży rozszerzonej rzeczywistości, podczas wydarzenia można znaleźć również coraz więcej dla nas ciekawych akcentów. Tak oto mieliśmy okazję zobaczyć prezentację oczekiwanego PSVR2 i nieoczekiwanego MeganeX, a także opaskę śledzącą od HTC, inteligentną soczewkę kontaktową od Mojo Vision i plany na jeszcze lepsze procesory Qualcommu i Microsoftu.

Czytaj więcej

KAT loco S – Unboxing

Początkowo specjalista ds. Lokomocji, KAT VR, koncentrował się na rynku rozrywki korporacyjnej i lokalizacyjnej (LBE) z dużymi bieżniami wielokierunkowymi. W zeszłym roku firma zwróciła się w stronę rynku konsumenckiego dzięki swojemu systemowi do noszenia KAT Loco. Jakiś czas temu pojawił się nowy i ulepszony zestaw drugiej generacji, KAT Loco S.

Czytaj więcej

TACTOSY FOR ARMS / TACTAL FOR FACE – recenzja akcesoriów bHaptics

Jakiś czas temu opisywałem tutaj moje wrażenia z użytkowania kamizelki haptycznej od bHaptics – TactSuit X16. Wspominałem, że wykorzystanie dodatkowego zmysłu dotyku przynosiło mi dużo frajdy i zapewniało pewną przewagę nad innymi graczami w sieciowych strzelankach, ale wywołało też u mnie poczucie niedosytu. Przede wszystkim dlatego, że dodatkowe efekty mogłem odczuć tylko na swoim korpusie, brakowało mi ich natomiast na pozostałych częściach ciała. Z tego powodu, dla jeszcze większej możliwości wczucia się w wirtualną rzeczywistość, postanowiłem uzupełnić swój zestaw o kolejne sprzęty koreańskiej firmy -Tactosy for Arms oraz Tactal for Face. Czy nowe haptyczne zabawki spełniły moje oczekiwania? Tu zdania są podzielone, ale zacznijmy od początku.

Czytaj więcej

SYMULATOR RUCHU YAW2 Z PONAD MILIONEM DOLARÓW NA KICKSTARTERZE

W swojej pierwszej kampanii na Kickstarterze w 2018 roku, oryginalne krzesło Yaw było jednym z pierwszych, które obiecywało kompaktowe 3DOF do symulacji ruchu dla VR i komputerów tradycyjnych. Teraz Yaw VR powraca na Kickstarter ze swoją kolejną platformą sprzętową, nazwaną Yaw2, i już ma ponad 1 milion dolarów na swoim koncie.

Czytaj więcej