Microsoft Flight Simulator VR już oficjalnie
Microsoft Flight Simulator zapowiada się na naprawdę ciakawą pozycję dla fanów VR.
Co będzie oferować ciekawego?
1. Pełne wsparcie dla VR na Steamie
Gra będzie wspierać wszystkie headsety obsługiwane przez SteamVR, a także oczywiście wszelakie systemy fizycznych wolantów, manetek i innych HOTAS (ang. Hands on Throttle and Stick).
Tryb VR nie będzie dostępny na premierę, zostanie dodany w formie pierwszej aktualizacji do gry, mniej-więcej na czas premiery HP Reverb G2.
2. Dostępność poprzez Xbox Game Pass for PC
Nie wiadomo czy wszystkie headsety będą obsługiwane przez Microsoft Store (najprawdopodobniej będzie to możliwe na headsetach WMR, takich jak nadchodzący HP Reverb G2)
3. Duże wsparcie dla moderów
Autorzy obiecują wypuszczenie bardzo wygodnych narzędzi do modowania gry, tworzenia kolejnych samolotów czy lotnisk itd.
3. Dużo darmowych aktualizacji, świat o rozmiarze i szczegółach niespotykanych wcześniej w grach, systemy dynamicznej pogody oraz dnia i nocy, precyzyjnej i realistycznej kontroli samolotów,
Trzeba przyznać, że brzmi to wszystko dobrze.
4. Gra będzie wspierać ciekawe tryby multiplayer oraz śledzenia realnego, prawdziwego ruchu lotniczego!
5. Gra zostanie wydana w trzech wersjach:
– Standard (20 samolotów oraz 30 lotnisk) [$60]
– Deluxe (+5 samolotów +5 lotnisk) [$90]
– Premium Deluxe (+10 samolotów +10 lotnisk) [$120]
Więcej szczegółów na stronie gry:
https://www.xbox.com/pl-PL/games/microsoft-flight-simulator
Oraz fajny film pokazujący aktualnie opublikowane materiały (niestety, brakuje sensownej demonstracji trybu VR):
Gra dostępna od 18 sierpnia 2020.