Wybierz Strona

Kategoria: News

Grupa Carbon Studio notuje dynamiczny wzrost przychodów w 2020 r.

Prawie 2,7 mln zł skonsolidowanych przychodów netto ze sprzedaży wypracowała w 2020 r. Grupa Carbon Studio. To wynik ponad 30 proc. wyższy w porównaniu do 2019 r. W raportowanym okresie Grupa zanotowała także r/r 63 proc. wzrost zysku netto, który wyniósł prawie 1,9 mln zł. Najważniejszymi wydarzeniami ostatnich miesięcy była premiera The Wizards – Dark Times na platformie Steam i Oculus Store oraz produkcja największego projektu na licencji Games Workshop – Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall. Premiera tytuły odbędzie się latem br.

Czytaj więcej

LOCOMOTION VAULT – ponad sto sposobów na poruszanie się w VR

Lokomocja jest jednym z najważniejszych elementów każdego doświadczenia VR, ponieważ klasyfikuje grę nie tylko ze względu na jej rodzaj, ale też wygodę doświadczania. Od momentu powstania medium, programiści stworzyli oszałamiającą liczbę sposobów poruszania się w VR. Locomotion Vault to projekt badawczy, w ramach którego kataloguje się ponad 100 technik lokomocji, aby pomóc w kodyfikacji przestrzeni i zidentyfikowaniu luk dla innowacji.

Czytaj więcej

INTO THE DARKNESS – zapowiedź gry PC VR

Niedaleka przyszłość. Ludzkość stara się osiągnąć nieśmiertelność poprzez przenoszenie świadomości do maszyn. Transhumanizm jest jednak niebezpieczną drogą, a źle przeprowadzony eksperyment może skończyć się tragedią. Jako agent Frank, zostajesz wysłany do jednej z placówek badawczych, z którą kontakt został przerwany, a poprzedni agenci wysłani na miejsce – nie wrócili. Przemierzaj placówkę badawczą, rozwiązuj zagadki oraz postaraj się przeżyć… a odkryjesz mroczny sekret stojący za eksperymentami.

Czytaj więcej

ULTIMATE FISHING SIMULATOR 2 – demo PC i przybliżona data premiery

Ultimate Fishing Simulator 2, nowa część bestsellerowej gry wędkarskiej, zadebiutuje we wczesnym dostępie na PC w drugiej połowie 2021 r. – zapowiedziało Ultimate Games S.A. Twórcy szykują wiele ulepszeń i nowości. Już teraz na platformie Steam jest dostępne bezpłatne demo gry. W 2022 r. Ultimate Fishing Simulator 2 trafi także na konsole PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S i Nintendo Switch. Powstanie też edycja na systemy VR. Ultimate Fishing Simulator 2 jest tworzony przez polskie studio MasterCode, a wydawcą gry będzie Ultimate Games S.A.

Czytaj więcej

AKTUALIZACJA STEAMVR BETA – skalowanie świata i lepsza ostrość obrazu

Przez ostatnie miesiące SteamVR otrzymał kilka aktualizacji z nowymi funkcjami dla zaawansowanych użytkowników. Zaraz po ulepszeniach w zarządzaniu wirtualnymi oknami za pomocą kontrolera, najnowsza aktualizacja beta wprowadza poprawioną przejrzystość pola widzenia i możliwość skalowania wirtualnego świata.

Czytaj więcej

OKULARY AR NUEYES PRO 3E 5G STWORZONE DLA ZAPALONYCH GRACZY PC

NuEyes przenosi swoją pasję do AR i gier na wyższy poziom, wprowadzając inteligentne okulary z obsługą Pro 3e 5G za pośrednictwem swojego działu gier, NuGaming. W przeciwieństwie do istniejących zestawów dla przedsiębiorstw, takich jak Microsoft HoloLens 2, inteligentne okulary Pro 3e są przeznaczone dla konsumentów jako urządzenie do gier i rozrywki na komputerze.

Czytaj więcej

PATENT NA KONTROLERY 6DOF OD HUAWEI

Chiński gigant technologiczny Huawei nie jest na pewno pierwszą firmą, która kojarzy się z VRem, choć nie jest też świeżakiem w tej branży. W przeszłości Huawei ograniczył się do produkcji headsetów pod mobilną VR tak jak Samsung w przypadku Gear VR. Patent zarejestrowany w chińskim urzędzie własności intelektualnej (CNIPA), przedstawiający kontroler ruchu przypominający Oculus Touch, może wskazywać na rosnące ambicje firmy.

Czytaj więcej

ARCTURUS ZEBRAŁ 5 MILIONÓW DOLARÓW NA PROJEKT WOLUMETRYCZNEGO WIDEO

Arcturus, firma tworząca narzędzia do edycji i dystrybucji wolumetrycznego wideo, ogłosiła dziś, że zebrała 5 milionów dolarów na początkowe inwestycje. W odróżnieniu od wideo stereoskopowego, wideo wolumetryczne jest w pełni trójwymiarowe i można je oglądać pod każdym kątem. To sprawia, że ma ogromny potencjał w rozwiązaniach rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej. Wideo wolumetryczne nie jest jeszcze rozpowszechnione ze względu na wyzwania związane z przechwytywaniem, przechowywaniem, edycją i dystrybucją.

Czytaj więcej