Wybierz Strona

Kategoria: Gry VR

AFTER THE FALL – Recenzja PC VR & Quest

After The Fall to shooter VR z naciskiem na rozgrywkę w kooperacji od studia Vertigo Games, które ma już na swoim koncie kilka gier VR. Znani są oni głównie z takich tytułów jak Arizona Sunshine czy całkiem świeże Unplugged. Ich najnowsze dziecko wrzuca nas do postapokaliptycznego świata, pogrążonego wieczną zimą oraz oczywiście obleganego przez plagę zombie, nazywane tutaj mianem “Snowbreed”.

Czytaj więcej

INCUVO – Ambitne plany na 2022 rok

Incuvo, notowana na NewConnect spółka specjalizująca się w produkcji gier dedykowanych
wirtualnej rzeczywistości, wraz z nowym akcjonariuszem – PCF Group ogłosiła rozpoczęcie prac
nad nowym IP. Premiera nowej gry VR opartej na tytule z portfolio PCF zaplanowana jest na 2023
rok. W pierwszym kwartale 2022 roku Incuvo wyda Green Hell VR na platformy Meta Quest i PC
VR.

Czytaj więcej

SYNTH RIDERS – Wszystkie DLC. Na pytania redakcji odpowiada Paweł Gajda z Kluge Interactive

Przedstawiamy zbiór wszystkich DLC, jakie mogą wzbogacić bazową grę Synth Riders – naszego faworyta, jeśli myślimy grach sportowo-muzycznych. Tych, którzy jeszcze nie wiedzą, z czym będą mieli do czynienia, odsyłamy do recenzji Synth Riders autorstwa Mateusza Jakubczyka. Wraz z nieustającym rozwojem tytułu, postanowiliśmy ową recenzję rozszerzyć o wszystkie DLC, jakie do tej pory ujrzały światło dziennie. Co więcej, obok opinii naszego zaprzyjaźnionego recenzenta Damiana Perki, znajdziecie komentarze Polaka, który pracuje w Kluge Interactive (twórcy Synth Riders). Paweł Gajda, człowiek od marketingu Kluge, zgodził się odpowiedzieć na kilka pytań związanych z tworzeniem i wydawaniem rozszerzeń do gier.

Czytaj więcej

WARHAMMER AGE OF SIGMAR: TEMPESTFALL – Recenzja PC VR

Mroczna sfera Shyish królestwa śmiertelników to nawiedzone miejsce, które w całości składa się z się z nekromancji – magii świata umarłych. To tutaj, jako Lord Arcanum – Castor Stormscryer, będziemy musieli się zmierzyć z nieumarłymi hordami. Akcja opowieści dzieje się w czasach po wydarzeniu zwanym jako Necroquake, które było ogromną eksplozją magii śmierci wywołaną przez boga śmierci Nagasha. Wcielając się w głównego bohatera dostajemy jedno zadanie – zebrać ponownie nasz oddział specjalny, znaleźć źródło sił nekromancji i je wyeliminować.

Czytaj więcej

RESIDENT EVIL 4 VR – Tryb Mercenaries (prawdopodobnie) w 2022 roku

Uwielbiany tryb Mercenaries z oryginalnego Resident Evil 4 VR zostanie dodany do portu Meta Quest 2 w przyszłym roku – tak przynajmniej wynika z filmu, który został opublikowany, a następnie usunięty z oficjalnego kanału Oculus. Kanał Biohazard Declassified (BHd) zamieścił własną wersję filmu, którą możecie zobaczyć poniżej.

Czytaj więcej

ULTIMECHS – Zapowiedź kolejnego sportu przyszłości od Resolution Games

Studio stojące za takimi hitowymi grami VR, jak Demeo, Cook-Out: A Sandwich Tale i Blaston, ujawniło pierwsze szczegóły dotyczące jednego z kolejnych tytułów. Planowana na 2022 rok premiera na wiodących platformach VR, sportowa gra przyszłości, Ultimechs, da graczom kontrolę nad zmechanizowanymi sportowcami, którzy będą rywalizować o zwycięstwo na arenie.

Czytaj więcej

CARBON STUDIO – Prace prototypowe nad nowym projektem VR

Zaledwie wczoraj, 17 listopada 2021 r., odbyła się globalna premiera flagowego i zarazem największego tytułu Carbon Studio – Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall, a już dziś spółka ogłasza plany rozbudowy swojego portfolio produkcyjnego. Ogłoszenie nowego tytułu, w tym daty premiery, planowane jest na 2022 rok. Aktualnie trwają prace nad pre-produkcją projektu – z gatunku Slasher – o roboczym tytule VRSlasher. Produkcja docelowo dedykowana będzie wszystkim wiodącym platformom VR.

Czytaj więcej

Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall debiutuje na Steam VR, Oculus Store i Viveport

Oczekiwany przez graczy największy tytuł Carbon Studio – Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall – debiutuje dziś na PC VR (Steam, Oculus, Viveport). Prace przy projekcie wspierał właściciel IP – globalny producent gier bitewnych – Games Workshop. Tytuł dostępny jest w dziewięciu wersjach językowych. Tempestfall to pierwszy projekt z uniwersum Warhammer Age of Sigmar, który został osadzony w technologii wirtualnej rzeczywistości. Producentem i wydawcą VR-owej wersji Warhammera jest Carbon Studio.

Czytaj więcej

APP LAB – Integracja płatności i DLC, baza danych i najgorsza gra

Oculus App Lab to uruchomiona w lutym tego roku alternatywna ścieżka dla deweloperów do publikowania gier i aplikacji na platformę Oculus Quest. Przez długi czas jedynym oficjalnym sposobem dystrybucji aplikacji było przesłanie jej do głównego sklepu Quest – Oculus jednak akceptował wyłącznie aplikacje spełniające określone kryteria jakościowe, takie jak ilość treści oferowana użytkownikom przez aplikację.

Czytaj więcej

VEN VR ADVENTURE – RECENZJA QUEST

Znajdujemy się na nieznanej planecie, która została najechana przez najeźdźców z kosmosu, gdzie spotykamy tubylca imieniem Ven. Musimy mu pomóc uratować jego magiczny świat oraz pobratymców z rąk złowrogiego Bruce’a Nelsona, który podbił planetę. Podczas naszej przygody przemierzymy trzy regiony planety Vena. W każdym z nich mamy cztery platformowe etapy, w których naszym zadaniem będzie odnalezienie dziesięciu tubylców ukrywających się przed Nelsonem.

Czytaj więcej

DISC NINJA – RECENZJA QUEST

Do przenoszenia prawdziwych sportów do świata wirtualnej rzeczywistości można podejść dwojako – w sposób realistyczny jak w przypadku Eleven Table Tennis, który usiłuje jak najwierniej oddać niuansy odbijania piłeczki ping-pongowej. Lub na wzór Racket: Nx zastosować wybrane elementy popularnego sportu (w tym przypadku Squasha) i zaimplementować je do bardziej “arcadowego” środowiska jakim są gry wideo.
Najnowsza produkcja studia Immersion Games znajduje się gdzieś w rozkroku pomiędzy wspomnianymi powyżej przykładami, oddając w nasze ręce tytuł, którego mechanika jest próbą przeniesienia koncepcji dyskgolfa (freesbee golfa) dla posiadaczy gogli VR. Pytanie – czy robi to dobrze?

Czytaj więcej